Dönek !!

06.08.2014 09:51

Insanlar bir seyi karistiriyorlar..

Kendimden örnek vereyim..
Gezi'den önce siyaseti pek takip etmezdim, CHP yi sevmez, MHP yi milliyetci diye benimser, Ak Parti de "dini kullaniyor" diye haz etmezdim. Kafaya koymustum, ben bir parti kuracaktim, hic birisini ülkeme, milletime, vatanima layik bulmuyordum. (Hayale sinir yok)

Gel gelelim Allah akil fikir vermis, düsünelim diye, görelim diye. Gezi Olaylari'ni yakindan takip ettim, haberleri kacirmadim, hatta günlerce uyumadim. Ve GÖRDÜM !

Fikrim degisti, eskiden disari baktigim pencerenin acisi cok darken, simdi pencere yok, bakis acim genisledi.. Buna DÖNEKLIK degil, buna "Zararin neresinden dönersen kârdir" derler.. Insan kendisini sorgulamaya korkmamali, kaliplasmis düsüncelere hapis olmamali. Düsünmeli, yeri gelince toplum ve milletin cikari söz konusu ise, ki bu hep en üstte olmali, fikrini de o yönde degistirebilmeli..

Yarin baska bir parti ciksin, Ak Parti'den daha cok hizmet versin, o zaman o partiye destek veririm. Bu döneklik degildir. DAVA VATAN ise, bir vatandasa o vatan ugruna calisanlara destek olmak düser.. Illâ Erdogan, her zaman Erdogan diye hic düsünmedim..

Gecen Canan Aritman'in sayfasinda bayagi bi stres attim. Icinde bulunduklari celiskileri bir bir yazdim.. Bu kadin yarin bir gün hatasini görüp, Ak Partiye gecse, dönek demem, dogruyu gördü derim..

Aslolan cikis noktasidir.. Hedef: Bagimsiz ve Güclü bir Türkiye !

Ne derler ? Dogan ayin dogusundan belli olur.. Ay'da döner, ama dönek degildir, sadece dünya sisteminin gerektigi gibi hareket ediyordur. Sabah baska, aksam baska, gece baska..

:))

- Selvi -